简单的我 ♥ ♥

简单的我 ♥ ♥
Pink Glitter Welcome To My Site Pictures, Images and Photos

Saturday, October 16, 2010

Walaupun saya hidup dalam keluarga yang sederhana...tapi saya amat gembira dengan serba ada yang kami ada....bersyukur amat.
walaupun saya mendapat DIA yang hidup dengan sederhana tetapi saya sangat gembira...
dengan adanya sokongan keluarga saya akan menjalani hubungan saya dengan DIA dengan hati yang sangat gembira...tapi dengan tiadanya sokongan dari keluarga saya walupun selalu menggunakan alasan menipu mereka tapi saya tahu suatu hari nanti mereka akan dapat menerima DIA.
Saya sangat sakit hati bila selalu menggunakan alasan menipu berjumpa dengan si DIA.ada kalanya saya memberanikan diri saya memberitahu kakak saya yang saya keluar dengan si DIA.tapi itu pun kadang2...bukan selalu...saya selalu saja membohongi keluarga saya....saya amat susah hati....saya ingin pada suatu hari nanti saya dapat keluar dengan si DIA dengan restu dari keluarga saya.....saya nenanti saat itu akan tiba tidak lama lagi. Maafkan dengan segala pembohongan saya SELAMA ini mummy and daddy. Saya tidak pernah ada rasa mau menipu kamu tapi saya tidak tahu kenapa saya boleh menipu harap daddy and mummy dapat faham perasaan saya ini.Walaupun kami baru sekadar boyfiend and girlfriend tapi saya tahu suatu hari nanti saya dengan si DIA akan ada ikatan. Sifat yang ada pada dia ialah baik,selalu mengalah walaupun saya yang salah,memahami diri saya,selalu memberi nasihat yang baik,walaupun dia tiada apa2 yang dapat mengembirakan saya tapi hati saya sangat gembira dapat boyfriends seperti DIA kerana DIA sangat baik terhadap saya...biarpun ada lelaki hensem dari dia banyak duit dari dia tapi saya tetap tidak mahu orang lain hanya DIA tersimpan di lubuk hati saya. Pertama kali saya mengalami perasaan macam nea GOD...THANK YOU kerna saya diberi peluang mengenali si DIA yang ku cinta selama-lamanya ini. Tiada siapa yang dapat menganti tempat dia.Tiada DIA di sisi saya hidup saya akan sentiasa diselami dengan perasaan sedih,luka,dan rindu.
 Saya amat sayang DIA. 
Kerana DIA ialah 'CRISTER DENNES BESTAN JOHN'.

No comments:

Post a Comment

Daisypath Wedding tickers